• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kredit avslutad UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 420
Mottagna reaktioner
13 482
Poäng
8 917
Det krävs dock att man har "bra" eller stabilare ekonomi för detta. Många använder ju sitt kreditkort på så sätt att dom betalar in och sen tar ut pengarna igen, det går inte med denna upplägg.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Det krävs dock att man har "bra" eller stabilare ekonomi för detta. Många använder ju sitt kreditkort på så sätt att dom betalar in och sen tar ut pengarna igen, det går inte med denna upplägg.
Kunde man kanske söka Collectors Easyliving, maxa det sen ringa och avsluta krediten, då har man om man har tur 100k kronor som är osynliga på UC.

Borde man fråga Collector om det verkligen är så för alla? El nån mer som har samma erfarenhet el en annan tråkigare erfarenhet än Terrys?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 420
Mottagna reaktioner
13 482
Poäng
8 917
Ja men jag fick bara 50.000 och det med fina förutsättningar.
Jag är lite nyfiken hur det är på Marginalen, om deras kort försvinner om man betalar av det...
 
G

Gäst 1234567

Gäst
Poäng: 0
Hej!
Lyfter denna tråd lite igen . Är det någon som vet om det funkar med komplett Banks kredit?
har en väldigt stor där som jag var dum nog att ta (trodde den skulle reggas som Blanco) och nu sätter den käppar i hjulen för att eventuella samlingslån :/
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 750
Mottagna reaktioner
13 034
Poäng
10 087
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp